reklama

Slovensko,krásna zem moja rodná

Všetko sa to začalo v r.2007 keď sa mi prihovoril na pokeci  jeden mladý muž a chcel poradiť ako by mohol zlepšiť svoje manželstvo.(keby som vtedy vedela čo dnes, tak mu hneď napíšem, že to manželstvo už dávno skončilo) Pobavilo ma to ,lebo v tom čase som už ja s manželom nežila, sama som aj s dcérou od neho odišla. Dlhé týždne sme si písali, moje rady vôbec nezaberali, ale až oveľa neskôr som zistila prečo. Písali sme si už tak dlho, že sme mali pocit, že sa poznáme už niekoľko rokov, tak nám pripadalo úplne normálne ísť spolu na kávu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Nebudem to predlžovať.....zamilovali sme sa do seba a on nakoniec rodinu opustil. Myslel si, že treba využiť šancu čo mu dal život. Po veľkých cirkusoch sa snažil bývalej manželke a deťom pomáhať, aj peniaze im posielal každý mesiac ,aj keď to neurčil súd. Ale ona mala iné plány. Deti nahuckala proti nemu tak, že sa sním vôbec nebavia.

 Po niekoľkých , mesiacoch bol rozvodový súd, teda 2, aj jeho aj môj. V tom čase som už čakala naše spoločné dieťa. Veľmi sme sa naň tešili, aj keď to bolo poznačené jeho smútkom za jeho deťmi.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Pracoval ako generálny manager v obrovskej firme, kde mal aj veľmi dobrý plat. A z toho aj vychádzali na súde, pri určení výživného na jeho dve deti. 450 Eur nie je zanedbateľná čiastka, ale vtedy si to mohol dovoliť a prečo nie na vlastné deti. Po krátkej dobe sa jeho šéfovi znepáčilo, že sa nechce zapojiť  do jeho špinavých obchodov, tak sa ho veľmi elegantným spôsobom zbavil...samozrejme ako to už na SLOVENSKU chodí...Rozviazanie pracovného pomeru dohodou. Našiel si inú prácu, kde ale po krátkej dobe zistil, že to nie je celkom to čo by chcel robiť a hľadal ďalej. Naskytla sa práca vo finančníctve. Bolo to fajn, len príjem bol oveľa menší a tak po čase bol donútený požiadať o zníženie výživného. Náš SLOVENSÝ  súd rozhodol, keďže odišiel z prvej práce na dohodu, sám si za to môže a neznížili mu výživné ani o cent. Takže v praxi to vyzeralo tak, že každý mesiac dobiehal finančne niečo iné zo záväzkov, ktoré mal ešte z čias generálneho managera. A keďže výživné bolo rozdelené na dve časti a jedna bolo šetrenie, ktoré mali dostať až v 18tke,tak túto čiastku neposielal, že to doplatí keď sa finančná situácia zlepší. A vtedy to prišlo, ponuka ktorú môžete dostať iba raz na život. Prišiel za ním podnikateľ, ktorý chcel preinvestovať 10 mil.Eur a chcel aby vymyslel zámer a vypracoval projekt. Samozrejme by to všetko viedol. Videl sa v tom bolo to ako jeho ďalšie dieťa, sedel nad tým 9 mesiacov. Tlačili na neho a tak postupne svoju prácu musel dať na vedľajšiu koľaj. Tak sa dlhy zväčšovali, ale povedal si že o mesiac to už rozbehnú  a všetko si doplatí naraz. Aj sa rozbehlo, ale milý pán podnikateľ  nevedel asi matematiku a hneď po prvom mesiaci nemal peniaze na pokračovanie. Firma išla do likvidácie, tak si môj chlap povedal, že veď on má nárok ešte na podporu(ktorá by nebola malá). Na úrade práce ostal prekvapený, keď mu povedali, že ho nemôžu zaevidovať, lebo je stále konateľ spoločnosti, ktorá je síce v likvidácii, ale SLOVENSKÝ zákon hovorí, že pokiaľ to neuzavrie súd, tak nemôže byt nezamestnaný. Samozrejme na SLOVENSKOM súde so žiadosťou nepochodil. Takže firma je už viac ako rok v likvidácii a nič sa nedeje. Takže podpora nebola, peniaze neboli. A samozrejme milému  pánovi podnikateľovi sa nič nestalo a ešte sa aj vyhrážal. Hľadal druhého investora. Teraz si už povedal, že s diletantmi si už začínať nebude, že ide za profíkmi. Takže ponúkol svoj patentovaný projekt fi. B..invest.BA. Zabehnutá firma v oblasti investovania. Boli s tým nadšení, chceli ísť do toho a neskôr prišla ponuka, že ten projekt celý kúpia za veľmi pekné peniaze. Konečne sme si mysleli, že teraz už bude dobre. Už bola podpísaná  zmluva, keď sa na neho aj oni vy....li. Doteraz nevie prečo. Zase chceli len peniaze a keď nedal, veď nemal z čoho, tak prestal existovať. Ešte, že má ten pán čisté svedomie a dobre spáva. Medzi tým začali k nám chodiť SLOVNESKÝ exekútori ako na klavírJ. Teda najmä kvôli výživnému. Najskôr  mu zablokovali všetky účty a jediné čo mal pozemok s ornou pôdou, lebo všetko nechal žene. Potom mu zobrali vodičák  a keďže stále dával žiadosti na novú prácu, auto a vodičák na to potreboval, lebo by si asi žiadnu nenašiel. Teda možno áno, ale taká by mu nestačila ani na platenie tých alimentov, čo mu SLOVENSKÝ súd nechcel znížiť. Ja som mu už nemala z čoho pomôcť, lebo v čase keď ešte bolo všetko OK, tak sme si zobrali úver na kúpu pozemku a teraz som ho musela platiť sama. Keby nám nepomohla moja mama, tak už si odpykáva trest(ako som sa dnes dozvedela v 2.napravnej skupine spolu s vrahmiJ).Takže všetky dlhy doplatil a exekútorka ukončila exekúciu. A on si mal dať žiadosť na súd. Už je to 9 mesiacov a náš SLOVENSKÝ súd ešte stále nerozhodol a tak musí stále posielať výživné cez exekútorku a plus k tomu 86 Eur každý mesiac.(V budúcom živote chcem byť exekútorkaJ )Kým sa náš SLOVENSKÝ súd rozhýbe, tak z toho narastie celkom pekná čiastka. Že by sa sudca s exekútorkou dobre poznali a delili sa o zisk?.....vôbec by ma to neprekvapilo.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Medzi tým sme sa snažili rýchlo postaviť  záhradný  domček ( 60 m. štvorcových), ktorý by vyhovoval aj na bývanie ,aby sme čím skôr odišli z prenajatého bytu aby sme si znížili náklady. Viac ako pol roka nám trvalo, kým sme vybavili stavebné povolenie na našich SLOVENSKÝCH úradoch. A keďže nás to v škole neučili a mám humánne vzdelanie a na stavebnom úrade sú veľmi „ochotní“ ľudia. Tak som netušila, že keď chcem prípojky na inžinierske siete musím dať projekty ešte pred stavebným povolením, aby to tam schválili. Tak v stavebnom povolení bolo napísané, že nebude pripojená  na žiadne siete, ale to som ja vôbec netušila, lebo z toľkej radosti som si ho vôbec neprečítala, keď som ho konečne dostala. Takže som poslala žiadosti na prípojky na všetky siete, aj so stavebným povolením a všetci mi vyhoveli(asi tiež čítajú iba prvú stranuJ )A mám platné zmluvy a samozrejme platím. Po nasťahovaní do domčeka som išla vybavovať kolaudáciu a tam mi oznámili ,že som pripojená na čierno. A to som mala už nachystane aj revízne správy. Takže ďalší pekný SLOVENSKÝ úkazJ som pripojená na čierno s platnými zmluvami a platím. A ešte som sa dozvedela, že na našej záhradnej chatke, ktorá vyhovuje bývaniu, teda pozor iba podľa nás, lebo podľa SLOVENSKÝCH energetických noriem nevyhovuje a nám tu nedajú trvalý pobyt a tak sa staneme bezdomovcami. Takže od narodenia žijem v mojom rodnom meste, kde žili ešte generácie pred nami, zadlžila som sa do konca života, platím dane , chcela som pre svoje deti krajšie prostredie a nakoniec budú z nás bezdomovci. Čoho sa určite chytí môj bývalý muž a ešte mi bude chcieť zobrať aj moju dcéru. Myslím, že keď budem stáť v súdnej sieni a sudca mi ju zoberie, tak skončím možno aj v tej druhej nápravnej skupine medzi vrahmi.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A viem presne čo si mnohí povedia: Neznalosť zákona neospravedlňuje!....Lenže to by mali asi zmeniť učebné osnovy a mali by učiť veci, ktoré by naše deti v živote využili a tým by sme im ušetrili veľa sklamania.

Byť SLOVÁKOM je úžasnéJ

Naše dni ešte len prídu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Máme  dve zdravé deti, skvelý vzťah a chuť bojovať, aj za cenu keby sme mali to naše krásne SLOVENSKO opustiť.

Andrea Gáži

Andrea Gáži

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajná zubárka,ktorá neznáša nespravodlivosť a preto som sa rozhodla prvý krát v živote niekde prispieť článkom. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu